[Saint Louis présente Louis XIV à la Sainte Vierge qui tient l'hostie miraculeuse de Dijon] : [estampe] (1651)
Données de base
Type de notice et de document: Monographie : ImageAuteur:
Titre et date: [Saint Louis présente Louis XIV à la Sainte Vierge qui tient l'hostie miraculeuse de Dijon] : [estampe] (1651)
Mention de responsabilité: Gre. Huret in et fe.Édition, état: [Seul état connu]Adresse: [Paris], [sans nom]Description matérielle: 1 estampe ; burin ; 34,5 x 29 cm (trait carré).Bibliothèque nationale de France: Notice no 47004467, https://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb47004467sSource: Catalogue général de la Bibliothèque nationale de France
Relations
Concerne une personne:
Remarques et validité
Remarque du Catalogue général de la Bibliothèque nationale de France:
Autour de l'ampoule, on lit : "LA - S.te / AMPOVLE". Sous saint Louis : "S. LOVIS". Dans la marge inférieure : "Priere du Roy / Jesus-Christ Roy du Ciel et de la terre, ie vous adore et reconnois pour le Roy des Roys. c'est de vostre Majesté Diuine que ie tiens ma / Couronne : mon Dieu ie vous l'offre pour la Gloire de la tres Saincte Trinité, et pour l'honneur de la Reine des Anges la Sacrée Vierge Marie / aue iay choisy pour ma Protectrice, et des Estats que vous m'auez donné, Seigneur baillez moy vostre crainte et vne si grande Sagesse et hu - milité, que ie puisse deuenir vn homme selon vostre coeur ; en sorte que ie merite efficacement le tiltre aimable de Louis Dieu-donné le Pacifique / pour maintenir vostre Peuple en Paix, afin qu'il vous serue auec tranquilité, et l'acomplissement de toutes les Vertus" / Puis au-dessous : "Voeu et Priere des Peuples pour le Roy. / Adorable Redempteur Jésus-Christ, qiu estes le distributeur des Couronnes, receuez la pieté du Roy tres-Chrestien, et exaucez ses Prieres res- / pectueuses faites par l'entremise de vostre Saincte Mere Vierge, que linfluence des Graces du S.t Esprit luy soit donnée, afinque croissant en /aage, il croisse aussi en telle Sagesse ; qu'il puisse maintenir vostre peuple en Paix, pour mieux obseruer vos Saincts commandemens". / Enfin en-dessous : "Autre Priere du Roy, au temps de son sacre. / Mon Seigneur Jesus-Christ Roy des Roys, je vous adore, je vous benys et vous remercie de mauoir créé et contitué Roy tres Chrestien / sur vostre peuple, Helas Seigneur vous auez autres fois Choisy le Roy Dauid, qui fut vn homme selon vostre Coeur, Vous auez disposé / son filz le Roy Salomon pour gouuerner vostre peuple et luy auez jnspiré la volonté de vous demander auec humilité la Sagesse et la / grace de le bien regir auec tant de succez quil en obtint le tiltre de pacifique, Mon Dieu je mabesse deuant vostre maiesté Diuine, je re-/connois aue je suis vn ver de Terre quand je vois ce que je suis et ce au eje puis de moy mais je vous supplie Ô grand Dieu de vous souuenir de / mon ayeul le Roy S.t Louys, souuenez vous aussy de Clovis premier Roy Chrestien, pour lequel vous enuoyastes miraculeusement lonction du Ciel / faictes je vous supplie que par cette mesme onction jobtienne la grace et les dons de vostre Saint Esprit qui me remplisse de Sagesse et de vertuz / pour maintenir vostre peuple en paix a vostre gloire et mon salut.1651."." / Selon Lauren Laz, cette oeuvre possède une variante sur le même sujet que l'IFF catalogue sous un seul numéro, voir Laz 144.
Mentions dans d'autres contenus
Aucune mention.